سپاس

سپاس

پروردگاراتوراسپاس می گویم ...

...برای تمام نعماتی که امسال به من ارزانی داشتی

...برای تمام روزهای آفتابی وبرای تمام روزهای غمگین ابری  وبارانی

...برای غروب های آرام وشبهای تاریک وطولانی

توراشکرمی گویم برای سلامتی وبیماری برای غمهاوشادی هایی که امسال به من عطاکردی.

توراشکرمی گویم برای تمام چیزهایی که مدتی به من قرض دادی وسپس بازپس گرفتی.

خدایاشکرت برای تمام لبخندهای محبت بار.دستان یاری رسان.برای همه آن عشق ومحبت وچیزهای شگفت انگیزی که دریافت کردم.

شکربرای تمام گلهاوستارگان برای عزیزانی که دوستم دارند.

خدایاتوراشکرمی گویم برای تنهائیم برای شغلم برای مسائل ومشکلاتم برای تردیدهاواشک هایم چراکه همه این هامرابه تونزدیکترکرد.

توراشکرمی گویم برای تداوم حیاتم برای اینکه سرپناهی دراختیارم نهاده ای برای غذایم وبرآورده کردن تمام نیازهایم

امسال چه چیزی درانتظارم است...

پروردگاراهمان رامی خواهم که توبرایم خواسته ای.

تنهاازتومی خواهم:آنقدربه من ایمان عطاکنی تادرهرآنچه برسرراهم قرارمی دهی توراببینم وخواستت را.

آنقدرامیدوشجاعت تانومیدنشوم وآنقدرعشق ومحبت...هرروزبیش ازروزقبل عشق نسبت به خودت وهمسرم وآنان که دراطرافم هستند.

پروردگارابه من بردباری فروتنی تسلیم ورضاعنایت بفرما

خدایامراآن ده که مراآن به وآنچه راکه نمی دانم چگونه ازتوبخواهم؟

پروردگارابه من قلبی فرمانبردار گوشی شنوا ذهنی هوشیار ودستانی ساعی عنایت فرماتابتوانم تسلیم رضایت گردم وآنچه راکه به کمال برایم خواسته ای به دیده منت بپذیرم.

خدایابرتمام عزیزانم برکت وبهورزی عطاکن وصلح ودوستی وارامش برقلوب انسان هاحاکم گردان.

آمین

نظرات 3 + ارسال نظر
ساسان م شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 01:26 ق.ظ http://5071.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم.

آرین آنلاین شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 05:45 ق.ظ http://arianonline.blogsky.com/

دوست عزیز وبلاگ جالب و خوبی دارید
اگه مایل به تبادل لینک هستین لینک ما رو با نام
.::آرین آنلاین::.
ثبت کرده و ما رو مطلع کنید تا در اسرع وقت از خجالتتون در بیایم و انجام وظیفه کنیم.
بدرود

سلام ودرودبرشما
حالتون چطوره؟
ممنون ازلطفتون
بلهلینکتون کردمشماهم منوبانام فرشته لینک کنید
موفق باشید

عماد شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 12:22 ب.ظ http://love3.blogsky.com

سلام فرشته منوبااسم (پسرایرونی)بلینک ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد