حسین

میخوام اینوتقدیم کنم  به عشقم همسرصبورم که همیشه کنارم بود...

فراموشت نمی کنم ای بهترین اهنگ زندگی من

اهای تو که این همه دوری ازمن

اامشب همه جا حرف از آسمون و مهتابه ، تموم خونه دیدار این خونه


 فقط خوابه ، تو که رفتی هوای خونه تب داره ، داره از درو دیوارش غم


 عشق تو می باره ، دارم می میرم از بس غصه خوردم ، بیا بر گرد تا

ا زعشقت
  نمردم، همون که فکر نمی کردی نمونده پیشت، دیدی رفت ودل ما رو

 سوزوندش
 حیات خونه دل می گه درخت ها همه خاموشن، به جای کفتر و

 گنجشک کلاغای
  سیاه پوشن ، چراغ خونه خوابیده توی دنیای خاموشی ، دیگه ساعت

  رو
 طاقچه شده کارش فراموشی ، شده کارش فراموشی ، دیگه بارون

  نمی
  باره اگر چه ابر سیاه ، تو که نیستی توی این خونه ، دیگه آشفته


بازاریست ، تموم گل ها خشکیدن مثل خار بیابون ها ، دیگه از


رنگ و رو رفته ، کوچه و خیابون ها ،،، من گفتم و یارم گفت


گفتیم و سفر کردیم،از دشت شقایق ها،با عشق گذرکردیم


گفتم اگه من مردم ، چقدر به من وفاداری، عشقو


به فراموشی ،چند روزه تو می سپاری


گفتم که تو می دونی،سرخاکم

     

 فراموشت نمی کنم 

عشق بیماری است که تنها درمان آن جواب مثبت از طرف معشوق است

هیچ کس لیاقت اشکهای تو را ندارد و کسی که چنین ارزشی دارد باعث اشک ریختن تو نمی شود.


 

یه نفر به من می گفت:

                گر همسفر عشق شدی مرد سفر باش

 

                هم منتظر حادثه هم فکر خطر باش

 

    ولی خودش در پیش پا افتاده ترین حادثه رفت و منو تنها گذاشت...

به تو می اندیشم

در گذرگاه

 

زمان خیمه شب بازی دهر با همه تلخی و شیرینی خود میگذرد و فقط

 

خاطره هاست

که در این وادی عشق دست نخورده به جا میماند..

                 

دوستت دارم زندگی امید نفس

کجا دنبال مفهومی برای عشق می گردی؟

 

که من این واژه را تا صبح معنا می کنم هر شب

 

دوستت دارم حسین من 

چترم باز باشد یا بسته فرقی نمی کند بی تو آسمان دلم  همیشه ابریستزندگی زیباست

زندگی زیباست حتی اگر کور باشی 

خوش آهنگ است حتی اگر کر باشی

 مسحور کننده است  حتی اگر فلج باشی

 اما بی ارزش است اگرثانیه ای عاشق نباشی

نگاهی برگل یاس کردم         

         تو را در برگ گل احساس کردم

                 خلاصه در کلاس ناز چشمت

                          دو واحد عاشقی را پاس کردم

 

برای تو و به یاد تو می نویسم که باورکنی و بدانی

 یک ثانیه بدون تو

 

  برای من برابر است با یک عمر تنهاییین دیوندم میدونم واسهرو دادمبدونت حتی مردن

می خوام بگم: دوسِت دارم

می خوام بگم: دوسِت دارم! به پنجره ! به آسمون!

به این شب ِ آینه دزد! به تک درخت ِ کوچه مون!

می خوام بگم: دوسِت دارم! به تو! به اسم ِ نقطه چین!

به گریه های بی هوا! به کولی ِ کوچه نشین!

می خوام بگم: دوسِت دارم! به هر رفیق ُ نارفیق!

به شاعرای بی غزل! به جنگلای بی حریق!

میخوام بگم: دوسِت دارم! به قاتلم! به روزگار!

به اون کسی که میندازه به گردنم طناب ِ دار!
دنیای ما عوض می شه، تنها با این جمله ی ناب:

دوسِت دارم، دوسِت دارم، دوسِت دارم تو این عذاب!
می خوام بگم: دوسِت دارم! به بادبادک! به مدرسه!

به ترکه ی خیس ِ انار، کنار ِ درس ِ هندسه!

میخوام بگم: دوسِت دارم! به مرغ ِ عشق ِ بی قفس!

به جغد ِ پیر ِ بد صدا! به نی زنای بی نفس!

میخوام بگم: دوسِت دارم! به هر چی خوبه، هر چی بد!

به خونه های کاگِلی! به سیبای توی سبد!

می خوام بگم: دوسِت دارم! به بغض ِ تلخ ِ انتظار!

به بدترین فصل ِ سفر! به آخرین سوتِ قطار!
دنیای ما عوض می شه، تنها با این جمله ی ناب:

دوسِت دارم، دوسِت دارم، دوسِت دارم تو این عذاب!●

اگر کلمه دوستت دارم قیام علیه بندهای میان من و توست

اگر کلمه دوستت دارم نمایشگر عشق خدایی من نسبت به توست

اگر کلمه دوستت دارم راضی کننده و تسکین دهنده قلبهاست

اگر کلمه دوستت دارم پایان همه جدایی هاست

اگر کلمه دوستت دارم نشانگر اشتیاق راستین من نسبت به توست

اگر کل  دوستت دارم

حسین مهربونم 

 

پس از آن غروب رفتن ... اولین طلوع من باش ...

من رسیدم رو به آخر ... تو بیا شروع من باش ...

شب وازغصه جدا کن ... چکه کن رو باور من ...

خط بکش رو جای پای ... گریه های آخر من ...

راسمتو ببخش به لبهام ... بی تو خالیه نفسهام ...

خط بکش رو باور من... زیر سایه بون دستام ...

خواب سبز رازقی باش ... عاشق همیشگی باش ...

خسته ام از تلخی شب ... تو طلوع زندگی باش...

طوری نیست

 آدم برای کسی که دوستش داره، غرورش رو از دست بده 

  اما این فاجعه است که آدم به خاطر غرورش کسی رو که دوست داردازدست بده

 

 

اگر می دانستی چقدر دوستت دارم

نگاهت را تا ابد بر من می دوختی تا من در معصومیت نگاه تو؛ رازهای یک عشق زمینی را با خود به عرش خدا ببرم  

 

اونی که می خوام من نه ستارست نه فرشته

اونی که می خوام من نه ستارست نه فرشته


اخه من دیگه می دونم دوره این حرفا گذشته


مثل شیرین و نمی خوام که دروغ باشه تو کارش


عشق فرهاد و ببینه ولی خسرو بشه یارش


مثل لیلا رو نمی خوام واسه مجنون ناز


بیاره بشکنه چینیش و اما اخرش تنهاش بزاره


از پی عشق زلیخا پشت یوسف پاره باشه


نمی خوام از پشت ابرا یه فرشته باشه یارم


که اگه یه وقت بخوامش نتونه بیاد سراغم


مثل حوا رو نمی خوام که تو عشقش حیله باشه


که ادم با خوردن سیب از خدا شرمنده باشه


نمی خوام که همدم من توی عشقش کم بیاره


من براش دیوونه باشم اون بگه دوسم نداره


اونی که می خوام من نه ستارست نه فرشته


یکی هست مثل خودم ولی اون اخر عشقه

 

 کسی که توهمه سختی هاکنارم بود...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد